środa, 20 lutego 2013

Promocyjnie - "Ilustrowany atlas dawnej Warszawy"



Ok, czas na wpis recenzyjno-promocyjny. Wczoraj w Domu Spotkań z Historią odbyło się spotkanie poświęcone premierze kolejnego, poprawionego, wydania „Ilustrowanego atlasu dawnej Warszawy” Roberta Marcinkowskiego. Autor przez dobrych kilka lat pracował nad porównaniem obecnej zabudowy Warszawy z tym, co zostało ukazane na planach opracowanych jeszcze przez zespół Lindleya, czego efektem jest piękna pozycja, zawierająca 22 mapy, a także reprodukcje 137 pocztówek z olbrzymiej kolekcji pana Roberta. Pocztówki są znakomicie opisane, pozwalając czytelnikowi nie tylko na zapoznanie się z historią, ale także na wczucie się w tamte czasy, w uwiecznione na zawsze sytuacje. Książka jest prawdziwym „Musisz mieć” dla każdego varsavianisty i stąd też jej powodzenie, to już czwarte wydanie! 

Autor we własnej osobie.

 Omawianie metodologii pracy.

Uwaga, tutaj chwila na bezwstydną autopromocję – miałam olbrzymią przyjemność pracy zarówno z panem Robertem, jak i z wydawcą, panem Piotrem Ziółkowskim, nad korektą i redakcją tej książki. Kiedy dostałam wczoraj w końcu mój egzemplarz, byłam po prostu dumna z tego, co udało się zrobić, choć moja rólka była w tym naprawdę mała.
Tak więc, chwalę się, panie i panowie!


Sam spacer na Karową był wczoraj również czystą przyjemnością. Śnieg potrafi być magiczny!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz